Berikan Aku cinta....

Walau aku senyum bukan beerti aku slalu bhagia dlm hari….
Ada yg  tak ada dihati ini…
Dijiwa ini…, hampa…….
Ku bertemu sang adam disimpang hdpku….
Mgkin akan ada cerita cnta…
Nmun ada sja cubaan hdp..,
seakan aku hina…
Ku ingin tahu semua apa yg ada di isi hatinya utkku…
Smakin aku mengenalnya, seakan aku xbisa lepas darinya..
Tuhan, ku pasrahkan diriku utk mnerima semua jalan hidupku…
Mengikut apa yg kau tunjukkan jln kpadaku…
Tuhan berikanlah aku cnta….
Utk temaniku dlm sepi
Tgkap aku dlm terangmu…
Biarkanlah aku pnya cnta…
Berikan restu dan halalmu…….
Utk sedikit waktu yg kau beri utkku,
Tak ada satu sesalpun utk smua jln hdpku ini..
Walau kadang aku mngeluh dan berharap akan ada cinta yg ku nanti……
terima kasih, Tuhan.......

3 comments:

beeda said...

indah bahasa yg digunakan, teratur & kemas

hana said...

tersentuh hatiku.. :(

lara cinta said...

tuhan, berikanlah aku cinta...